Klacht: filiaalmanager Leenbakker ASSEN de heer de Haan en C kwaliteit laminaat

op 16 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Laminaat bij uw firma gekocht wat erg slecht van kwaliteit is gebleken.
Ik ben bij het filiaal in Assen geweest om dit mee te delen.
Foto’s meegenomen waar de schade goed op te zien was.
Had al direct de indruk dat mijn klacht over het laminaat niet serieus werd genomen.
Dhr de Haan zou ze naar de fabriek opsturen en we zouden bericht krijgen binnen drie weken.
Gebeurde niet dus er zelf weer achteraan gebeld.
Dhr Haan zou wel komen kijken.
Mijn voorgevoelens klopten.
Volgens dhr de Haan lag de fout bij ons.
We hadden het te krap gelegd volgens hem ondanks dat de plastic wiggen er nu ook nog tussen pasten.
Dhr de Haan kon dit zelf vaststellen maar deed het niet om een eenvoudige reden van de afwijzing van de klacht mogelijk te maken.
Ook was de ondervloer volgens hem verkeerd terwijl we exact de adviezen van de medewerker hebben opgevolgd en zelfs twee verschillende soorten hadden aangeschaft.
Dhr de Haan heeft zich totaal niet ingezet om de juiste reden van het kapot gaan van het laminaat vast te stellen.
Hij had duidelijk zijn oordeel al klaar en wilde dit even HEEL vlot afhandelen.
Dit is niet de service die je van een bedrijf (bedrijfsleider)verwacht,dat zich inspant voor tevreden klanten en achter de kwaliteit van de geleverde goederen staat.
Ondertussen gaat het laminaat al op zoveel plaatsen stuk dat het er armoedig uit gaat zien.
Ik wil U bij deze laten weten dat ik me zeer benadeeld voel en teleurgesteld.
Ik wacht een reactie van U af.

H.F. de Ruiter

Ik zou tevreden zijn als ik de gemaakte materiaal kosten (laminaat ondervloeren plinten e.d).vergoed krijg.
Kopie vd rekening foto's ed zijn in bezit van dhr de Haan.
Door de slechte kwaliteit van het laminaat ben ik nu genoodzaakt om de vloer te vervangen.
Hierdoor krijg ik opnieuw hoge kosten en heb extra werk omdat alle meubels eruit moeten plus de oude vloer.
Stel geen prijs op vervanging vd kapotte planken omdat de kwaliteit zo slecht is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria de Ruiter