Klacht: Filiaalhouder Cypresstraat Tuinzigt komt afspraken niet na

op 12 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte Jumbo,

Bel mij aub terug want wij hebben reeds meerdere keren akkoord over sponsoring. Eerst moesten we verbouwing afwachten. In Tuinzigt is 1 Jumbo en ook bij Stads. Als deze filiaalmanager voorbeeld is voor alle Jumbomanagers dan zou ik me rot schamen. Vele ouders van onze club werken bij Jumbo Tuinzigt en dan dit. Ongelooflijk!! Deze filiaalmanager zou wederom in augustus bellen nadat ik reeds 10x akkoord heb. Hij reageert weer niet ondanks alle beloftes in het bijzijn van zijn medewerkers die kinderen bij TVC Breda voetballen.

Vriendelijke groeten van Maurice Buurstede Bestuur TVC Breda 0628647360

Dat kan niet meer, want ik heb reeds meerdere keren afspraken over sponsoring gemaakt en de filiaalmanager reageert dan niet meer. Het is gewoon onbeschoft gedrag en dat van een filiaalmanager. Ik kan zo nog wel even door gaan en dat lijkt me niet gepast. Ik ben reeds 10 maanden namens TVC Breda zeer correct naar deze goede man, maar begrijp volstrekt niet waarom hij zo handelt. AFSPRAAK is AFSPRAAK en ik ben reeds 10 x in de zaak geweest en we hebben reeds 5 x afspraken over sponsoring gemaakt en daarna doet de goede man namens JUMBO Supermarkten. TVC Breda en de wijk Tuinzigt voelt zich uiterst ongemakkelijk met de houding en opstelling van deze filiaalhouder. Vandaar ook deze serieuze klacht en binnenkort komt typisch Tuinzigt weer op NPO 2. Jammer en TVC Breda heeft er alles aan gedaan en JUMBO bevestigt alle afspraken, maar doet helemaal niets

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice Buurstede