Klacht: Filiaal te Turnhout werden we door een niet professionele kassierster geholpen, die haar grenzen blijkbaar niet kent.

Suzy Nelsen op 15 september 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Feiten :

– Ik gebruikte de selfscan niet om alle goederen te betalen.
– Ik ging naar een kassa waar de kassierster zelf alles in rekening bracht, ik moest hier een 5-tal
minuten wachten voor er iemand kwam opdagen. Er was geen enkele klant voor ons.
– Ik haalde alles uit het mandje en legde het op de toonbank.
– De kassierster begroette ons zelfs niet. (normale beleefdheid ?)
– Zij zei het totale bedrag zodanig stil en ik vroeg om het even te herhalen waardoor ze al wat
geïrriteerd geraakte.
– Ik betaalde met mijn kaart.
– Ze vroeg niet of we een extra zakje nodig hadden, nochtans zag zij dat we al heel wat aankopen
elders gemaakt hadden en de zakken redelijk vol zaten.
– We probeerde uiteindelijk alles in onze zakken te stoppen.
– Ik had bij jullie heel wat spullen en een nachtkleed gekocht. Ik nam het aangerekende nachtkleed
van de toonbank om in de zak te steken waarop ze mij antwoordde op een zeer onbeleefde toon :
‘die had ik al reeds opgeplooid’.
– Ik was zodanig geschrokken van haar reactie en reageerde dat dit niet gepast was als kassierster
en dat ik dit nooit eerder had meegemaakt in een Hema winkel.
– Ze antwoordde mij dit was als humor bedoeld.
– Ik antwoordde haar dat ik haar humor niet begreep en zeker professioneel niet paste.
Ik zij haar ook dat ik een klacht zou indienen. Ze lachte dit weg.
– Ik vroeg haar naam en zij wou hierop zelfs geen antwoord geven.
– Ik had haar naam gezien op haar badge. Een zekere Els.
– Nadien verliet ik met mijn dochters de winkel en het alarm ging af.
– Zij kwam niet kijken en liet ons zo maar begaan.
– Ondertussen gingen we een anderen winkel binnen en er ging weer een geluid af. Deze
verkoopster wou ons vriendelijk helpen.
– Ik heb gezegd dat zij de verantwoordelijkheid niet moet opnemen voor iemand van de Hema die
te lui is om haar werk te doen op een verantwoorde manier.
– Ik ben er uiteindelijk zelf moeten mee terug gaan en ze behandelde me voor de tweede maal op
die zelfde norse manier. Ze daagde ons zelfs uit en haar excuseren voor haar fout kon er ook niet van af.
-Sorry naar klantenservice dit gaat voor mij er echt over !!
– Ik ga zeker niet wegblijven voor deze slechte appel in de kom. Maar hoop alvast op een reactie
van jullie als bedrijf en dat de kassierster op de hoogte gebracht wordt van haar slechte
communicatie met klanten.
– Filiaal 0401/01
Verkoper 32000499
Datum : 14/09/2021
Tijd : 14:52

Alvast bedankt voor het lezen van mijn klacht.

Dat de kassierster zich bewust wordt van haar slechte sociale vaardigheden. Dat zij beseft dan er klanten zijn met een andere visie dan haar. Zij is werknemer voor een bedrijf. Klantenservice is toch wel belangrijk. Een spontane lach van de kassierster kan wonderen doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzy Nelsen