Klacht: fijne verjaardag

op 18 december 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 3 december had kruidvat de actie 1 plus 1 op speelgoed, dat kwam goed uit want onze tweeling werd 1 jaar.
Ik heb een lijst van 10 artikelen besteld en betaald en zou weldra geleverd worden.
wij wachten…..
Na enkele dagen kwam er een mail dat er 2 artikelen niet meer leverbaar zouden zijn en niet meer geleverd konden worden.
Akkoord, ik heb per email 2 alternatieven aangeboden of dat in ieder geval de levering geleverd kon worden.
Daarna weer niets…….wachten..
Na 2 weken contact opgenomen met kruidvat waar de bestelling bleef aangezien onze tweeling verjaarde.
Ik kreeg de mededeling dat er niets meer leverbaar was, mijn levering komt helemaal niet meer, jammer maar helaas meneer werd er gezegd maar opnieuw bestellen heeft geen zin.
Maar de artikelen staan nog steeds op uw website…
geen idee hoe dat kan werd er geantwoord.
Maar ik heb 2 weken geleden besteld en niets meer vernomen.
Ja gut o gut u had een mailtje hierover horen te krijgen was het antwoord.
Ja maar probeerde ik nog…
Geen gemaar meneer, ik maak uw geld zo snel mogelijk over en u ontvangt niets.
Mijn klacht is dat ik nog nooit zo genegeerd ben door een bedrijf waar ik een bestelling plaats een betaling aan voldoe en vervolgens gewoon niets meer verneem,en ons op een verjaardag met lege handen laat barsten .
en mijn geld heb ik ook nog niet terug ontvangen.

alsnog bestelde en betaalde goederen leveren

Reactie van de melder van de klacht dennisb

4 jaren geleden - ik heb uiteindelijk een code gekregen voor 50% korting na lang soebatten maar je raad het al.....de code heeft nooit gewerkt ik zou hierover terug gebeld worden, talloze keren , maar je raad het al ...nooit gebeurt. onbegrijpelijk...

Alle klachten die gemeld zijn door dennisb