Mijn Klacht:
Weken geleden(7 mei) ontstond een probleem aan mijn slechts zes maanden oude Batavus fiets, die gekocht werd bij fietsenwinkel.nl.
Het probleem bleek een fabricagefout te zijn. Mijn fietsenmaker meldde dit probleem bij fietsenwinkel.nl, omdat dit nog binnen de garantie van de fiets valt.
Pas op 21 mei ( 14 dagen later) bestelde Fietsenwinkel een onderdeel bij de fabrikant.
Tot op heden, 21 juni niets anders vernomen van de medewerkers van fietsenwinkel dat zij mij niet kunnen helpen en niet weten hoe het zit, maar dat zij mij wel doorverbinden naar een collega.
( iedere week gebeld, geen oplossing, geen vervangende fiets)
De fietsenmaker waar de fiets tot nu toe stond, heeft fietsenwinkel.nl gevraagd de fiets op te halen en zelf de reparatie te doen.
Fiets is inmiddels opgehaald maar nog steeds geen afdoende reactie laat staan oplossing van Fietsenwinkel.nl . de fiets is nu bijna langer in reparatie dan dat ik er gebruik van heb gemaakt.
Vandaag na uren in de wacht en eindeloos doorverbonden iemand bereid gevonden dit uit te zoeken en op te lossen. Er zou een leenfiets worden geregeld, maar voor alsnog weer niets gehoord…
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer Fietsenwinkel.nl nu binnen 1 dag een vervangende gelijkwaardige fiets levert en binnen 1 week mijn eigen fiets repareert of definitief omruilt voor een goed exemplaar.
Tevens verwacht ik excuus voor deze slechte service en het feit dat ik al twee maanden zonder fiets zit. ( Huurfiets kost 12,50 per dag...)
