Klacht: Kunnen probleem nieuwe fiets met fabricage fout niet oplossen

Annette Schneemann op 21 juni 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weken geleden(7 mei) ontstond een probleem aan mijn slechts zes maanden oude Batavus fiets, die gekocht werd bij fietsenwinkel.nl.

Het probleem bleek een fabricagefout te zijn. Mijn fietsenmaker meldde dit probleem bij fietsenwinkel.nl, omdat dit nog binnen de garantie van de fiets valt.
Pas op 21 mei ( 14 dagen later) bestelde Fietsenwinkel een onderdeel bij de fabrikant.
Tot op heden, 21 juni niets anders vernomen van de medewerkers van fietsenwinkel dat zij mij niet kunnen helpen en niet weten hoe het zit, maar dat zij mij wel doorverbinden naar een collega.
( iedere week gebeld, geen oplossing, geen vervangende fiets)

De fietsenmaker waar de fiets tot nu toe stond, heeft fietsenwinkel.nl gevraagd de fiets op te halen en zelf de reparatie te doen.
Fiets is inmiddels opgehaald maar nog steeds geen afdoende reactie laat staan oplossing van Fietsenwinkel.nl . de fiets is nu bijna langer in reparatie dan dat ik er gebruik van heb gemaakt.

Vandaag na uren in de wacht en eindeloos doorverbonden iemand bereid gevonden dit uit te zoeken en op te lossen. Er zou een leenfiets worden geregeld, maar voor alsnog weer niets gehoord…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer Fietsenwinkel.nl nu binnen 1 dag een vervangende gelijkwaardige fiets levert en binnen 1 week mijn eigen fiets repareert of definitief omruilt voor een goed exemplaar.

Tevens verwacht ik excuus voor deze slechte service en het feit dat ik al twee maanden zonder fiets zit. ( Huurfiets kost 12,50 per dag...)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 20 juli 2018 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annette,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat de fiets inmiddels is voorzien van een nieuwe voorvork bij het servicepunt Danny's Bikeshop.

Momenteel staat er ook nog een uitnodiging open voor het vervangen van de verlichting. Het werkopdrachtnummer hiervan is 18GE178. Je kunt hen bereiken via onderstaande contactgegevens:

Danny's Bikeshop
Maasstraat 23
1078 HB Amsterdam
020-6626409

Mocht je hier nog gebruik van willen maken, kan dit natuurlijk.

Met vriendelijke groet,
Maarten - Fietsenwinkel.nl

Annette Schneemann

Heeft op 20 juli 2018 om 09:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Fietsenwinkel.nl slechtste webwinkel ooit! Nooit meer zaken mee doen! Toegezegde verlichting ook nog steeds niet geleverd! Waardeloos!

Alle klachten die gemeld zijn door