Mijn Klacht:
Ik heb op 26 mei een garantiegeval ingediend i.v.m. een gescheurde velg van het achterwiel.
De behandeling duurde met een week al redelijk lang, maar uiteindelijk is toegezegd dat mijn kapotte achterwiel zou worden vervangen. Er zou binnen 2 weken een achterwiel binnen zijn.
Na 2 weken heb ik maar eens gebeld en werd mij verteld dat ze niet wisten hoe het ermee stond. Ik zou na 2 dagen worden teruggebeld. Deze belofte is niet nagekomen.
Een week later precies hetzelfde. De medewerker wist niks en zou me terugbellen. Wederom belofte niet nagekomen.
Vorige week weer gebeld en weer niks bekend! Er werd aangegeven dat er geen prioriteit is voor garantiegevallen en dat deze onderaan de stapel belanden.
Ik moest zelf maar met het servicepunt gaan kijken of ik een wiel kon bestellen. Dit is de omgekeerde wereld.
Ik wacht nu al 7 weken en heb geen bruikbare fiets!!
Geen leenfiets aangeboden of iets in die richting.
Dit bedrijf levert relatief goedkope fietsen, maar als je een probleem hebt zit je hier zeker verkeerd. Telkens als je belt moet je het hele verhaal uitleggen. Medewerkers weten niks en moeten telkens bij anderen wat navragen. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen.
Schandelijk hoe fietsenwinkel.nl hiermee omgaat.
Als je een klacht bij ze indient, mogen ze hier 2 weken over doen om te reageren. Dit zegt genoeg. Dit bedrijf heeft geen enkele prioriteit voor garantiegevallen. Het gaat alleen maar om fietsen verkopen en geld verdienen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een vervangende fiets en wil dat mijn eigen fiets binnen 1 week is gerepareerd.
