Klacht: beloftes niet nakomen: minimaal 5 weken geen fiets!

helmakaptein op 06 juli 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds drie weken ben ik bezig om een reparatie aan mijn fiets te krijgen. Tot drie keer toe werd mij beloofd dat de fiets binnen twee werkdagen opgehaald zou worden, en elke keer konden ze dit niet terugvinden in hun systeem. Uiteindelijk zelf gebracht. Maandag weer gebeld. Ik zou een mailtje hebben moeten krijgen met de mededeling dat de fiets vrijdag klaar zou zijn. Nu is het vrijdag, en heb ik maar weer eens gebeld. Nu krijg ik te horen dat er vandaag een mailtje gestuurd is dat er ‘een onderdeel’ besteld moet worden, en dat het dus nog zeker twee weken duurt. Mijn vraag of ik een tijdelijke fiets kan krijgen is nogmaals afgewimpeld. Na vijf weken zal ik dus op zijn vroegst weer wat horen (als ik bel – want kennelijk blijven alle mailtjes ergens in cyberspace hangen) – vreemd genoeg verwacht ik daar niet veel van! Oh ja, en een leenfiets wordt in principe pas overwogen als de fiets minimaal twee weken weg is. Wel slim om dan eerst de fiets niet op te halen, en dan telkens de klant aan het lijntje te houden met een week, dan weer twee weken, en dan weer wie weet hoe lang….

Gewenste Oplossing:

Een goede leenfiets tijdens de reparatie en een garantie dat als er nu weer iets mis is ik mijn fiets kan terugbrengen. In het jaar dat ik hem heb is de fiets al meer dan vijf keer gerepareerd, van kapotte accu's tot sloten tot wat dan ook. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door