Klacht: Fiets retour.

op 02 augustus 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Mijn klacht betreft Stella Fietsen.
Ik had een Stella fiets met laag frame besteld ïk ben nl. maar 1.60 m lang.
Er werd een gewone fiets geleverd die dus te hoog was.
Na een week van ongemakkelijk fietsen omdat de fiets te groot was begon deze ook kuren te vertonen. De ondersteuning reageerde pas op stand 5 en ook de trapper liet een knik voelen met een tik geluid. De stelling van service, “bellen en de volgende dag voor de deur” ging niet op want ze hadden het veel te druk. Omdat ik de fiets nog geen 14 dagen had heb ik per aangetekende brief aangegeven dat ik de fiets terug wilde geven. Ik had een Batavus E-bike Ion ingeruild waar ik 300 euro voor terug kreeg en die wilde ik graag terug, iets wat zij weigerden. Ik moest genoegen nemen met 1300 Euro. Ik heb 1649,00 betaald minus de inruil van 300 euro dus ik moest 350 euro inleveren. Het is natuurlijk prettig dat de rechtsbijstand verzekering de 300 euro van de inruilfiets betaald maar het doet geen gevoel van recht. Ze stelen dus gewoon 350 euro. Ik weet niet of er nog meer mensen met Stella nare ervaringen hebben maar ik vind dat ik dit aan u moet melden en misschien kunt u mij helpen om toch mijn geld waar ik recht op heb terug te krijgen. Ik heb een formulier met handtekening dat ze de fiets in ontvangst hebben genomen maar verder blijft het stil en heb ik nog steeds geen geld ontvangen.
Na overleg met mijn rechtsbijstand verzekering kreeg ik van hen de 300euro omdat een rechtzaak meer zou kosten maar het verschil van 1649 euro en 1300 euro voor terugname van de fiets vind ik gewoon diefstal.

Als ik mijn geld terug heb. Ik heb de fiets ingeleverd en daar een bewijs van maar ik krijg geen geld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Henny Jongeneel