Klacht: Fiets retour, maar retourbedrag niet ontvangen!

op 16 juni 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Fiets besteld bij Fietsenwinkel.nl twv 468,98 !!!!!!, voldeed niet aan verwachting. Retour gestuurd, na heel veel telefoontjes, tevergeefs een dag thuis wachten op de pakketdienst, nog meer telefoontjes waarbij verbinding werd verbroken, chatsessies die werden verbroken zodra het word ‘retour’ genoemd wordt, en onbeantwoordde mails. Uiteindelijk wordt de fiets opgehaald. Ik ontvang geen bewijs van ontvangst! De chauffeur adviseert mij een foto te maken van de fiets die in de wagen geladen wordt. Een mail ontvangen dat ik het retourbedrag binnen 5 dagen kan verwachten. Inmiddels zijn we een week verder en nog niks ontvangen. Gebeld, het telefoonnumer werkt niet meer. Ook de chatfunctie is vervangen door een ‘mail ons’ functie. Dus, maar weer gemailed. Geen reactie. 468,98 euro nog niet ontvangen.

468,98 euro retour op mijn rekening

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 17 juni 2017 om 10:43 geantwoord

Beste Anne,

Zoals zojuist telefonisch besproken hebben wij de terugbetaling aangemaakt in ons systeem. Deze zal maandag worden geaccordeerd en het bedrag gaat dan daadwerkelijk overgeschreven worden. Dinsdagochtend zal ik nog even contact met je opnemen om navraag te doen of het bedrag is bijgeschreven op jouw rekening.

Vriendelijke groet,
Stefan - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 20 juni 2017 om 20:12 geantwoord

Het is dinsdagavond. Stefan heeft vanmorgen gebeld, het bedrag is nog niet overgeschreven. Het zou er toch zeker vanmiddag op moeten staan voor 18.30 uur. Aldus Fietsenwinkel.nl. Stefan zou vanavond weer bellen. Het bedrag staat er nog steeds niet op. Stefan heb ik niet meer gehoord. Wat nu? Aangifte doen van diefstal?

Reactie van de melder van de klacht Anne Van Riet

3 maanden geleden - Klacht heeft als status opgelost. Klacht is nog niet opgelost. Bedrag is nog steeds niet overgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Van Riet