Klacht: fiets kapot, 1 dag oud

op 30 mei 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Vrijdag 27 mei 2016 een prachtige nieuwe elektrische fiets van Stella ontvangen. ’s Avonds voelde ik vrij veel weerstand op de wielen, ook de achterreflectorring zwabberde wat. Toch maar doorgefietst onder het mom van ‘zal wel zo horen’. Wel jammer voor zo’n dure aanschaf. Zaterdag opnieuw wat gefietst, ineens een klapband en de achterband lag er helemaal af: kapot. Meteen gebeld: ‘maandag neemt de technische dienst contact met u op’. Maandag belden ze: ‘we kunnen donderdag 2 juni 2016 langskomen.’ Dan pas? Dan heb ik een nieuwe fiets en kan er een week niet op rijden? ‘Het is nu eenmaal druk met mooi weer en we zitten nog steeds binnen de drie dagen service.’ Dat is dus helemaal niet waar… Het kon echt niet eerder. Dit voelt niet goed… als dit al meteen de eerste ervaring is met Stella, wordt het nog een lange 5 jaar….

Als ze dinsdag of uiterlijk woensdag waren langsgekomen. Er rijdt dus helemaal niet dagelijks een servicemonteur bij mij in de buurt... Slechte voorlichting en helemaal niet klantgericht opgelost!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jerry1977