Klacht: Fictieve afschrijving

op 12 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Via Blendle is een bedrag afgeschreven dat nooit bij Blendle terecht is gekomen. Normaalgezien werkt Blendle met ABN nu is het bedrag opeens bij een RABO rekening bijgeschreven en meldt Blendle mij dat ze geen abonnementsgeld hebben ontvangen

Ik wil mijn geld terug en dat Adyen niet zomaar betalingen van mijn rekening haalt zonder dat ik daar eigenlijk toestemming voor gegeven heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com