Klacht: ffijne dag

op 20 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik begrijp best dat Uw cassieres de instructies krijgen de klant na het afrekenen een fijne dag moeten toewensen ,Ze doen dit allemaal zeer plichtmatig. Maar er zijn vele klanten die om wat voor reden dan ook dit niet als prettig aanvaarden . Het kan zijn het verlies van een geliefde en benoem het maar. Persoonlijk zou het mij minder storen een bedankje voor het bezoek te krijgen.

Gewenste Oplossing:

verder ben ik zeer tevreden over AH behalve dat er op onze postcode
9641 ga nog geen bezorgdienst is . Dit zou met name s ,winters of met ziekte een uitkomst zijn voor de senior klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.G Vries.Smit