Klacht: Slechte service FERM B.V. en verzoek om juridische procedure

NEHESSE op 12 mei 2021 over Ferm B.V. in de categorie Bouwbedrijven

Twee en een half jaar geleden heb ik een multitool aangeschaft bij Ferm B.V. en vorige maand ging deze kapot. In deze tijd had ik het artikel 15 keer gebruikt (Een keer per 2 maanden). Het apparaat ziet er dan ook nog uit als nieuw.
Heb met Ferm getracht te komen tot een oplossing, waarbij blijkt dat Ferm de garantietermijn (hún garantietermijn, wat juridisch gezien een geste is) inmiddels heeft teruggebracht van 3 naar 2 jaar. Dealers van Ferm hebben deze oude garantietermijn van 3 jaar nog steeds op hun shop staan en weten hier blijkbaar ook niet van. Middels een ingebrekestelling heb ik Ferm aangeschreven maar de houding van Ferm is niet alleen ronduit stuitend maar totaal niet oplossing gericht en onbeschoft.
Zo weten ze geheel niet dat er geen wettelijke garantietermijn bestaat in Nederland en schrijven zelfs ‘Wij zien het juridisch traject graag tegemoet’.
Het is duidelijk dat niet alleen de kwaliteit van de producten te wensen overlaat maar ook het niveau van de medewerkers.

Zodra Ferm haar excuses aanbiedt voor haar werkwijze en mij het aankoopbedrag terugbetaald.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ferm B.V. over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ferm B.V. in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door NEHESSE