Klacht: feenstra

op 18 januari 2014 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 18-1-2014 deed het verwarming het niet. Thermostaat was van slag. Nieuwe batterijen, storing blijft. Gebeld 24 uur per dag service. Je moet eerst 4 dames aan de lijn te woord staan, die net zoveel verstand hebben dan alleen wat we al zelfs hadden geconstateerd. Het is vrij simpel, thermostaat was stuk en behoeft geen andere domme check. We betalen 38,00 aan contract en bij storing doen ze moeilijk. Geldklopperij .

geen 10 keren moeten bellen, alleen op kosten wijzen. Slechte service.
We hebben niet voor niets een contract.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Feenstra

Heeft op 20 januari 2014 om 10:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kr****

Ten eerste willen wij onze excuses aanbieden als u zich niet goed geholpen voelt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben uw gegevens bekeken in ons systeem en hieruit blijkt dat er inderdaad meerdere malen contact is geweest.
Omdat de kamerthermostaat niet in het contract valt, hebben we eerst geprobeerd telefonisch het euvel te verhelpen, als we een oplossing aanbieden dan proberen we uiteraard wel de meest gunstige oplossing voor onze klanten aan te dragen. Uiteindelijk is zaterdag een monteur langsgekomen die de thermostaat heeft vervangen.

Feenstra Webcare

Heeft op 27 januari 2014 om 21:56 geantwoord

de klacht is opgelost idd, ik vind nog een slechte zaak dat je als klant zo vaak je probleem moet vertellen. Het zou handig om mensen achter een desk te zetten die klant vriendelijk zijn.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kruit kruit