Klacht: Feenstra wat een bedrijf

op 09 april 2013 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Feenstra gisteren over de vloer voor jaarlijks onderhoud. Monteur weg en vervolgens werkt cv niet meer dinsdag morgen gebeld (20min wachten) vervolgens toezegging monteur id ochtend. Ochtend voorbij weer bellen en niets van bekend en wordt de volgende dag….. Onbegrijpelijk dit bedrijf. Kinderen thuis kruipertje dus huis onderhand 14C en morgen ben je op de dag aan de beurt? Snap hun service niet?!

Gewenste Oplossing:

Vandaag monteur

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 09 april 2013 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onze oprechte excuses voor deze miscommunicatie. Zoals telefonisch met u besproken gaan wij ons uiterste best doen vanavond nog een monteur bij u langs te sturen.

Wij hebben hier een officiële klacht van aangemaakt, ter verbetering van onze kwaliteit en service.

U ontvangt via deze site ook nog een privébericht met meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Leopold88