Mijn Klacht:
Al vele jaren schrijf ik elke zondog de meterlezing op en kan zo goed opchecken of de rekeningen kloppen.
Op 24 maart heb ik een nieuw systeem in myn keukenkast gekregen. Dit is op gooioord 128. Ik nam het op advies van de monteur die zei dat het goedkoper zou uitkomen.
Nette man, job goed geklaard. De meterstand was al opgenomen door me en ik heb het 4 weken later weer opgenomen, geprobeerd. Toen kreeg ik een F lezing en een torenhoge lezing van 118, terwijl het 111 was en als ik de verwarming al aan had het slechts van 18,5 graden naar 20 moest verwarmen. Daarbij had ik de verwarming slechts soms ‘savonds aan omdat 18,5 warm genoeg is als je aan het werk bent. Het is godsonmogelijk dat ik in 4 weken 7 Gigajoues gebruikt heb omdat zelfs in de strengste winters dat ten hoogste 4 Gigajoules is. Dus laat uw inspecteur/monteur hier snel naar kijken aub. Ook klagen vele bewoners hier over het warme water. Je kan het niet lauw zetten want dan slaat het element af en krijg je koud water, dus moet je het warmer zetten en alsje dat dan weer een beetje minder warm wilt maken slaat het kreng weer af. Nee, mijnheer , dit systeem deugt niet en is veel duurder dan ons werd voorgehouden.
Graag uw onmiddellijke attentie.
Bij voorbaat dank,
Karin M Citroen
ps mijn mobieltje is buiten werking dus email me aub voor ’n afspraak zsm.
[email protected]
Gewenste Oplossing:
Wat denkt u zelf?
Ik zou zo zeggen dat ik tevreden ben als het ding naar behoren en economisch werkt en afgesteld is.
