Klacht: Nieuw systeem verwarming en w/water vanaf 24 maart 2017

mw Citroen op 05 mei 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vele jaren schrijf ik elke zondog de meterlezing op en kan zo goed opchecken of de rekeningen kloppen.
Op 24 maart heb ik een nieuw systeem in myn keukenkast gekregen. Dit is op gooioord 128. Ik nam het op advies van de monteur die zei dat het goedkoper zou uitkomen.
Nette man, job goed geklaard. De meterstand was al opgenomen door me en ik heb het 4 weken later weer opgenomen, geprobeerd. Toen kreeg ik een F lezing en een torenhoge lezing van 118, terwijl het 111 was en als ik de verwarming al aan had het slechts van 18,5 graden naar 20 moest verwarmen. Daarbij had ik de verwarming slechts soms ‘savonds aan omdat 18,5 warm genoeg is als je aan het werk bent. Het is godsonmogelijk dat ik in 4 weken 7 Gigajoues gebruikt heb omdat zelfs in de strengste winters dat ten hoogste 4 Gigajoules is. Dus laat uw inspecteur/monteur hier snel naar kijken aub. Ook klagen vele bewoners hier over het warme water. Je kan het niet lauw zetten want dan slaat het element af en krijg je koud water, dus moet je het warmer zetten en alsje dat dan weer een beetje minder warm wilt maken slaat het kreng weer af. Nee, mijnheer , dit systeem deugt niet en is veel duurder dan ons werd voorgehouden.
Graag uw onmiddellijke attentie.
Bij voorbaat dank,
Karin M Citroen
ps mijn mobieltje is buiten werking dus email me aub voor ’n afspraak zsm.
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Wat denkt u zelf?

Ik zou zo zeggen dat ik tevreden ben als het ding naar behoren en economisch werkt en afgesteld is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - De brief hierboven is voor de firma Feenstra die verwarmings systemen installeert en ik wil graag dat die bij me langs komen. Heel veel mensen in de flat hebben geklaagd dat ze duurder uit zijn. MVG KCitroen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

7 jaren geleden - Geachte mevrouw C******, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht hebben wij in behandeling genomen. Wij hebben hiervoor de verantwoordelijke afdeling benaderd. Wanneer wij terugkoppeling hebben ontvangen, houden wij u hiervan op de hoogte. Als u vragen en/of aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, kunt u e-mailen naar [email protected]. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 29 mei 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw C*****,

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen van de verantwoordelijke afdeling en hebben vernomen dat er op 23 mei jl. een monteur bij je is langs geweest om de situatie te bekijken. Tevens is er door de monteur aangegeven dat er een vervolgafspraak ingepland zal worden.

De afspraak zal ingepland worden door de verantwoordelijke afdeling.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door