Klacht: Geen hulp

Angelliquee op 05 januari 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met mijn verwarming. Hij verliest zijn druk in 10 minuten waardoor ik geen verwarming heb en niet fatsoenlijk kan douche.
Er is hier een monteur voor geweest en heeft gekeken of er een zichtbare lekkage aanwezig was, dit was niet het geval. De lekkage moet dus onder de vloer zitten.
De monteur vertelde dat hij dit niet zelf kon doen en hiervoor mensen zou sturen met spoed.

Omdat ik na 2 dagen nog niks gehoord had heb ik Feenstra weer gebeld om te vragen wanneer ze zouden komen voor de reparatie.
Hierop kreeg ik een vaag antwoord en er zou smiddags een monteur komen.

Toen de monteur aankwam en mijn vogels zag werd hij uiterst onbeleefd en zei dat hij hier niet aan het werk ging omdat hij de vogels (papegaaien) vies vond en hij niet fatsoenlijk bij me radiatoren kon.
Hij zei dat hij deze week terug zou komen voor verdere inspectie en dat mijn vogels dan weg moeten zijn en ik dan me volledige inboedel aan de kant moest schuiven zodat hij me radiatoren kon zien, terwijl hij al weet dat de lekkage onder de vloer zit.

Nadat ik met stomheid geslagen was na deze flinke belediging heb ik Feenstra weer gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik zou hier smiddags over terug gebeld worden maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ook zou er een monteur langs gestuurd worden met een elektrische kachel, ook die is tot op heden niet geweest. Het is 12 graden in me huiskamer!

Gewenste Oplossing:

Als mijn lekkage eindelijk verholpen is en ik weer de kachel aan kan zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 17 januari 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw S******,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze administratie is gebleken dat u op dinsdag 3 januari jl. een melding heeft doorgegeven welke betrekking heeft op drukverlies in, aan of nabij de cv-ketel. Op voornoemde datum hebben wij een monteur aangestuurd. De monteur constateerde dat er geen lekkage in, aan of in de nabijheid van de cv-ketel aanwezig was. Waarschijnlijk is er sprake van een lekkage in het leidingwerk in de vloer/grond. Gezien onze monteur gespecialiseerd is in de techniek van de cv-ketel en geen loodgieterswerkzaamheden kan uitvoeren is een andere afdeling verzocht om naar het euvel te kijken.

De afdeling Klein InstallatieWerk (KIW) heeft contact met u opgenomen en een afspraak ingepland voor 5 januari 2017. Helaas is de monteur van voornoemde afdeling onverrichter zaken vertrokken. De reden hiervan is gelegen in het feit dat de status van uw woning ontoegankelijk dan wel onwerkbaar is voor de betreffende monteur. Wel is de volgende dag, te weten 6 januari 2017, een elektrische kachel bij u afgeleverd zodat u niet in de kou zou zitten.

De woningbouwvereniging hebben wij reeds ingelicht over de nog uit te voeren werkzaamheden aan het leidingwerk. Gezien de woningbouwvereniging de feitelijke opdrachtgever is dienen wij akkoord van hen af te wachten. Dit is ook de reden dat wij niet eerder een afspraak met u hebben kunnen realiseren.

Inmiddels is er wel weer telefonisch contact met u geweest en is er een vervolgafspraak ingepland voor donderdag 26 januari 2017. Wij gaan er van uit dat de omstandigheden voor voornoemde datum werkbaar zullen zijn zodat onze monteur zijn herstelwerkzaamheden kan uitvoeren en het euvel met betrekking tot het drukverlies tot het verleden behoort.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Angelliquee