Mijn Klacht:
Ik heb een probleem met mijn verwarming. Hij verliest zijn druk in 10 minuten waardoor ik geen verwarming heb en niet fatsoenlijk kan douche.
Er is hier een monteur voor geweest en heeft gekeken of er een zichtbare lekkage aanwezig was, dit was niet het geval. De lekkage moet dus onder de vloer zitten.
De monteur vertelde dat hij dit niet zelf kon doen en hiervoor mensen zou sturen met spoed.
Omdat ik na 2 dagen nog niks gehoord had heb ik Feenstra weer gebeld om te vragen wanneer ze zouden komen voor de reparatie.
Hierop kreeg ik een vaag antwoord en er zou smiddags een monteur komen.
Toen de monteur aankwam en mijn vogels zag werd hij uiterst onbeleefd en zei dat hij hier niet aan het werk ging omdat hij de vogels (papegaaien) vies vond en hij niet fatsoenlijk bij me radiatoren kon.
Hij zei dat hij deze week terug zou komen voor verdere inspectie en dat mijn vogels dan weg moeten zijn en ik dan me volledige inboedel aan de kant moest schuiven zodat hij me radiatoren kon zien, terwijl hij al weet dat de lekkage onder de vloer zit.
Nadat ik met stomheid geslagen was na deze flinke belediging heb ik Feenstra weer gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik zou hier smiddags over terug gebeld worden maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ook zou er een monteur langs gestuurd worden met een elektrische kachel, ook die is tot op heden niet geweest. Het is 12 graden in me huiskamer!
Gewenste Oplossing:
Als mijn lekkage eindelijk verholpen is en ik weer de kachel aan kan zetten.
