Klacht: Onterecht loonbeslag

Arashy op 12 januari 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2015 hebben we onze eigen risico van 2 keer een bedrag van 14.53 en 14.66 aan FBTO betaald eentje op 29-12-2015 en de andere op 25-11-2015 vervolgens een brief van Syncasso(deurwaarder) dat die bedragen nog open staan, Fbto gebeld en bewijzen getoond en het zou verder afgehandeld worden door hun dus nergens zorgen over maken, paar maanden later weer een brief deurwaarder voor een rechtbank zitting over het zelfde kwestie, weer heen en weer gebeld en bij fbto klacht ingediend en weer zou het geregeld worden want er was inderdaad op tijd betaald,8 maanden later dus nu kreeg ik van mijn werkgever te horen dat er loonbeslag is van deurwaarder voor ja hoor dezelfde kwestie, nu na 100 mails en 100 belletjes verder, wordt er gezegd dat het wel terecht is want ik had maar op de zitting aanwezig moeten zijn, want ik heb wel betaald maar de deurwaarder kosten( 547 euro) moeten nog wel betaald worden, er wordt gezegd dat een bedrag niet op tijd is betaald namelijk 14,66 is bij hun als betaald genoteerd op 1 April 2016 terwijl ik met bewijs(bank afschrift) laat zien dat het 25-11-2015 is betaald. ze willen maar niet luisteren en terwijl ze wel excuses aanbieden dat ze onze eerste klacht niet goed hebben afgehandeld dus zo krom dubbelzinnig, je voelt je machteloos terwijl je helemaal gelijk hebt, dit zijn gewoon criminele praktijken in mijn ogen, over de rug van hardwerkende mensen op deze manier geld verdienen, door mijn loonbeslag staat mijn baan op het spel omdat mijn baan gevoelig is en eist een gezonde financiƫle situatie, ik ga hier werk van maken , zal een advocaat in dienst nemen en via sociaal media en alle andere kanalen mijn stem laten horen en Nederland waarschuwen voor een amateuristische en onprofessionele bedrijf dat FBTO heet. ik zal ook geen genoegen nemen met een excuus.

Gewenste Oplossing:

opheffen loonbeslag en tegemoetkoming van alle kosten en tijd die gemaakt is rondom dit issue.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van FBTO

8 jaren geleden - Goedemorgen Arashy, Ik heb je klacht gelezen en snap je ongenoegen. Ik heb je verhaal doorgezet naar de afdeling Financieel. Deze afdeling gaat je klacht afhandelen en jou informeren. Ik heb een terugkoppeling gevraagd zodat wij ook jou hier kunnen inlichten. FBTO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik ben benieuwd of na ruim 1 jaar ik de juiste afdeling of persoon te spreken krijg die het ook kan oplossen!!! En kan zien dat alles op tijd is betaald en dat fbto gewoon door laat verwerken van die betaling mij zoveel ellende hebben bezorgd.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Nog steeds geen enkele reactie van FBTO, niet dat ik ook snel iets verwacht inmiddels doen ze hier al meer dan een jaar over!!!

Bericht van FBTO

8 jaren geleden - Beste Arashy, Je klacht is via verschilende wegen bij ons binnen gekomen. Ik zie ook dat je dezelfde klacht op klachtenkompas hebt geplaatst. Wij kunnen hier op dit moment niet op reageren door een storing bij klachtenkompas. De afdeling klachtenmanagement heeft al jouw gegevens verzameld en handelt je klacht nu verder af. Het e-mailadres van deze afdeling is [email protected]. FBTO Webcare

Bericht van FBTO

8 jaren geleden - Bese Arashy, Wij hebben een terugkoppeling gehad. Vandaag krijg je antwoord via e-mail op je klacht van de afdeling klachtenmanagement. FBTO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ja die heb ik net gelezen! Onwaarschijnlijk slecht, er staat letterlijk in dat het allemaal terecht is, maar deurwaarder heeft bewijzen opgestuurd(zegt syncasso aan fbto) maar we kunnen ze niet traceren zegt FBTO!!! Wow dus ergens hier in de communicatie tussen fbto en deurwaarder iets kwijt geraakt en dat beamen ze ook waardoor ik nu de sjaak ben, en dat is wel terecht dan volgens fbto! Nou beste FBTO ik zal wel moeten betalen maar stik er maar in , ik ben weg en mijn gezien en ik zal dit overal kenbaar maken ook, wat ongeloofelijk slecht! Dus niks opgelost gewoon als machtig bedrijf over mij heen gelopen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 26 januari 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arashy,

Je hebt een definitief antwoord van de afdeling klachtenmanagement gehad. Ik begrijp dat je het met dit antwoord niet eens bent. Dat kan natuurlijk! FBTO kan je in deze situatie niet meer verder helpen. In de e-mail staat ook welke verdere stappen je kunt nemen.

Met vriendelijke groet,
FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door