Klacht: Nieuwe sit met activeringscode ZEER SLECHT

Chromium op 15 juni 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin 2017 nieuwe “klanten” aangeleverd bij FBTO. Kort daarna is de site veranderd, nu met een activeringscode.
Als bewindvoerder een probleem, kan 1 x het mailadres v/d bewindvoerder gebruiken en verder van de klant zelf (om aan te melden).

Niet iedere klant heeft een mailadres. Bellen en mailen met de FBTO om de polissen te kunnen krijgen. IN één WOORD WAARDELOOS

Gewenste Oplossing:

DAT ER VOOR EEN BEWINDVOERDER WEL HET E-MAIL ADRES V/D BEWINDVOERDER GEBRUIKT KAN WORDEN VOOR ALLE KLANTEN.
AL ZO VAAK GEBELD EN GEMAILD, BEN ER KLAAR MEE EN OVERWEEG AAN HET EIND VAN HET JAAR TE KIJKEN NAAR EEN GEBRUIKSVRIENDELIJKERE VERZEKERAAR

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 15 juni 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Chromium,

Ik begrijp waar je tegen aan loopt als bewindvoerder. Wij kunnen dit alleen niet voor je oplossen in verband met de wet op de privacy. Wij gaan zorgvuldig om met de privacy en de persoonlijke gegevens van onze klanten. Daarom kun je met één e-mailadres maar één account aanmaken. De oplossing is voor iedere klant een account aan te maken met een eigen e-mailadres.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door