Mijn Klacht:
FBTO heeft haar administratie kennelijk slecht op orde. Meermaals stel ik ze dan op de hoogte van het feit dat er fouten zijn gemaakt, van zowel hen kant als mijn kant, maar FBTO wijst structureel de vinger één kant op; die van mij, hun cliënt.
Ik heb met hen een betalingsafspraak gemaakt welke zij zelf vervolgens niet na bleken te kunnen komen wegens ‘systeemgerelateerde redenen’.
Prima, maar blijf niet volharden in het feit dat ik mijn afspraak niet nakom en een bepaald verschuldigd ben als dit voor een derde allang geïncasseerd is.
Via de social-media kanalen als mail echt al zo vaak uitgelegd nu, maar kennelijk wil men de boodschap niet ontvangen of moet er iets aan het technisch c.q. begrijpend lezen-niveau worden gedaan.
En nee, ik heb niet gebeld want ik wil dit soort kwesties simpelweg zwart op wit.
Het gaat al te vaak fout, dit is de enige manier jezelf goed te ‘beschermen’.
Gewenste Oplossing:
Ik wil echt dat FBTO nu de aannames gaat corrigeren en de enige juiste factuur gaat hanteren voordat ik straks onterecht een incasseerder op mijn dak krijg.
