Mijn Klacht:
Ik heb mij ingeschreven voor de Milon Cirkel in oktober 2017. Na ruim 6 maanden mij gehouden te hebben aan 2x sporten per 10 dagen, was er geen enkel resultaat te bespeuren. Op de website van de Milon Cirkel, wordt er vermeld dat het efficiënter is als reguliere fitness. In de sportschool zelf ontving ik een kaartje waarop werd bijgehouden hoe vaak je sportte en met een tekst gedrukt:’ Geen resultaat, geld terug’.
Ik heb mijn abonnement opgezegd en gevraagd om een tegemoetkoming aangezien de Cirkel niet heeft gedaan wat het beloofd. Family Fit heeft geen enkele service verleend, maar mij er alleen op gewezen dat ik een jaarcontract heb. Vanuit mijzelf heb ik gezegd dat ik geen geld retour hoef te ontvangen, maar dat het prettig zou zijn als het abonnement beëindigd zou kunnen worden met een maandopzegtermijn. Er is nergens aan tegemoet gekomen. Daarnaast schrijven zij niet consequent af. De afspraak ik 1x per 4 weken, maar in de praktijk kun je halverwege de maand een afschrijving hebben en 2 weken later weer. Als je hier een reactie op geeft, word je verteld dat de periode waar het betrekking op heeft correct is.
Ook de schriftelijke bevestiging van de beëindiging van de overeenkomst liet te wensen over. Er wordt zowel jeu gebruikt en er wordt geen specifieke datum vermeld, maar alleen dat opzegging per half oktober is.
Gewenste Oplossing:
Als het abonnement per direct beëindigd wordt.
