Klacht: Famed incompetent en klantonvriendelijk

op 30 augustus 2018 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Travelclinic schrijft malariamedicatie voor.
Famed mailt me dat ze registratienummer zorgverzekeraar willen.
En nog eens dat ze sofi nummer willen.
En nog eens dat er nog een bedrag van 31,66 openstaat (zonder dat ik een factuur ontving) met betalingsinstructies (IDeal).
Ik betaal nog zelfde dag op aangegeven ING nummer.
Desondanks volgt na 4 weken Herinnering en na 5 weken Aanmaning.
Ik bel Famed (0900-0885). Famed: U heeft op een fout rekeningno. betaald met een foute vermelding. Onzin: ik betaalde precies volgens instructies per IDeal, dus wilt u a.u.b. uw fout herstellen. Famed: het is niet onze fout maar uw fout en nee we gaan onze mail aan u met die betalingsinstructie ook niet zoeken die moet u ons maar sturen via ons contactformulier en nee die kunt u ons niet even doormailen want zo werken wij niet.

Erkenning dat fout bij Famed ligt en excuses dat Famed haar fout in mijn schoenen poogt te schuiven. En dat Famed haar beleid in deze aanpast.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

3 maanden geleden - Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en de klacht besproken. De nota is inmiddels ingetrokken door de opdrachtgever. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 05 september 2018 om 10:30 geantwoord

Heeft op 05 september 2018 om 11:46 geantwoord

Wel tevreden over \"opdrachtgever\" Efarma die zich voor dubbelfactureren verontschuldigde, niet over Famed die me schofferend te woord stond (\"het is uw fout\") en zelfs toen ik de bewijzen mailde, reageerde met \"wij hebben geen betrekking met Efarma\".

Alle klachten die gemeld zijn door cario