Klacht: False afsprakennegeren

op 11 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik kreeg een gebruikt product toegestuurd nadat ik hierover contact had gezocht via het retourformulier kreeg ik na twee dagen eindelijk bericht dat ik het product mocht retourneren. Precies gedaan zoals ze hadden gezegd en met de formulieren die ik kreeg toegestuurd. Vervolgens kreeg ik na twee weken bericht van afterpay dat ik een achterstallige betaling had. Ik wanhopig contact gezocht met Koopjesdeal. Gemaild, geprobeerd te chatten en uiteindelijk na 45 min in de wacht te hebben gestaan een medewerker gesproken die me vertelde dat er niks aan de hand was alleen een kleine achterstand in het magazijn. Hij zou me een mail sturen waarin ook stond dat ik afterpay niet hoefde te betalen en dat hun het zouden oppakken . Echter stond in de mail dat ze dit alleen zouden doen als het pakketje zouden vinden maar dat ze hier wel achter aangingen. Hier ging meer dan week overheen en ik hoorde niks. Vervolgens weer contact gezocht tervergeefs en zelfs via social media. De rekening verloopt over 4 dagen, die ik dus wel moet gaan betalen anders word ik straks nog genoteerd als wanbetaler. Terwijl ik geen product heb, het product gebruikt werd geleverd, koopjedeal gemaakt afspraken niet na komt en vragenklachten negeerd.

Wanneer ik mijn geld terug krijgrekening kwijt gescholden word

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 19:36 geantwoord

Beste Miranda Dijkshoorn,

Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket later is binnengekomen dan de bedoeling was.

Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels is gecrediteerd aan AfterPay. Hiermee komt de rekening dan ook te vervallen.

Helaas moet ik u wel wijzen op de betalingsplicht in onze Algemene voorwaarden waar u mee akkoord gaat bij het plaatsen van uw bestelling:
Artikel 11 Punt 3:
https:www.koopjedeal.nlalgemene-voorwaarden .