Klacht: Failure to Deliver/Failure to Refund

op 06 oktober 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paced an order in July. No delivery. Asked for a refund in the middle of September. Given the runaround. Numerous emails, and calls. Always asked to provide more information. No refund in spite of proving bank information showing they debited my 72 euros. Very, very unsatisfactory service, and judging from other complaints I have read, very poor service.

Gewenste Oplossing:

I want my money refunded.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klimentce