Klacht: Faillissement Hotel am Kaiserbrunnen

op 09 juli 2012 over uitstapjesveiling.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Heb 2 bonnen via uitstapjesveiling van H gekocht, één voor m’n zus en zwager en één voor ons zelf .
Leuk gezellig een weekendje met z’n vieren relaxen.
Tot onze verbazing kunnen wij niet eerder dan in de tweede week van september komen. Ze waren tot september helemaal vol geboekt.21 Juni kregen wij een mail van Henk Sterkenburg , dat het hotel am Kaiserbrunnen failliet zou zijn.We kregen via de mail papieren die we moesten opsturen aan de curator van het hotel ,dat hebben wij gedaan, wij kregen gisteren 02-07-2012 een mail van het hotel dat onze reservering geannuleerd word,daar is een faillisement opgelegd,maar als wij nog wel een reservering willen hebben dan kunnen we boeken voor 98,00 euro per dag voor een 2persoonskamer.Dus 3x98eurox2=588+254=842,00.Wij kunnen niet begrijpen dat je het lef hebt om dit te sturen, wij hebben voor 2 Hotelbonnen incl ontb+diner 4dgn 254,00 euro betaald .Wat heel verdacht was dat wij 21juni de mail van Henk Sterkenburg kreeg v/d faillissement en ‘s avond stond de aanbieding van hotel am kaiserbrunnen nog wel op de site van uitstapjesveiling .
Heb er achter aan gemaild dat het verdacht was en dat ze nog weer geld konden vangen,de volgende dag stond her er ook niet meer op.

Wij willen een ander hotel aanbieding of het volledig bedrag 254,00 euro terug.

Alle klachten die gemeld zijn door ada59