Klacht: Failliet????

op 18 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wat is er aan de hand bij Leen Bakker??
Lijkt er veel op dat ze tegen een faillissement aan zitten.

Klantenservice is niet of lastig te bereiken want het is eg druk wachttijden van minimaal 1 uur of langer!
En als je dan belt wordt de verbinding na het keuzemenu gewoon verbroken of de verbinding wordt spontaan verbroken na een half uur, of je belt nog eens en krijgt dan na 3 kwartier iemand aan de telefoon.
De winkels zijn alleen maar s’middags open zogenaamd ivm de corona crisis
De winkel in Veldhoven daar neemt men ook gewoon s’middags de telefoon niet meer op of men verbreekt de verbinding als de telefoon een paar keer is overgegaan!

Als je dan eindelijk de klantenservice aan de telefoon hebt om te vragen waar de op 294 bestelde en BETAALDE kast blijft die op 135 geleverd zou worden (bij bestellen was kast voorradig en was de levertijd 2 weken).
Dan blijkt dus dat de kast pas 9 juni geleverd wordt! terwijl deze bij het bestellen voorradig was!!!
Waar zijn ze bij Leen Bakker mee bezig, wel klanten producten laten bestellen en betalen en dan niks meer van zich laten horen en ontzettend moeilijk bereikbaar zijn.
DIT LIJKT OP GROTE PROBLEMEN BINNEN LEEN BAKKER!!!
ik heb de bestelling geannuleerd heb het vermoeden dat ik dadelijk mijn geld kwijt ben en geen kast geleverd krijg ivm FAILLISSEMENT van Leen Bakker.

ben er klaar mee.
Koop hier nooit meer iets online
en zeker niet in de winkel in veldhoven

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reva