Klacht: factuur wat niet klopt.

op 26 mei 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Beste,

Hierbij dien ik een klacht over een een abonnement die al lang geannuleerd moest zijn!

Mijn klacht gaat over een factuur van Tele2 wat bij Belsimpel was besteld, echter klopt deze factuur niet, het gaat om de telefoonnummer 06 8606 6779 waarvan de ordernummer is 3168343690. Dit abonemment is al bij Belsimpel geannuleerd en dus heb ik nooit gebruik van dit abonnement gemaakt, maar wat mij verbaast is dat ik een factuur vanuit tele2 heb gekregen over deze abonnement!!!!!!!

Zie bijlage voor de factuur van tele2.

STOP onmiddellijk dit abonnement bij Tele2 en ik wil daar geen factuur van krijgen, geen factuur betalen waarvan ik geen gebruik van maak. dat is oplichting!!

ZORG dat dit z.s.m opgelost wordt.

Mohamed Alhais

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 20 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Heeft op 20 juli 2017 om 17:46 geantwoord

Het is opgelost met belsimpel maar tele2 nog niet opgelost ze elk maan stuur factuur met abonement die heb ik het geanluren

Alle klachten die gemeld zijn door Alhaismohamed