Klacht: Factuur Voordeelurenabonnement

op 03 april 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang van de NS een factuur m.b.t. Voordeelurenabonnement, maar zonder duidelijke vermelding van de termijn waarover de betaling betrekking heeft.

Gewenste Oplossing:

Een factuur die duidelijk weergeeft voor welk product ik betaal en de periode waarover de factuur betrekking heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 april 2013 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant uitgelegd dat wij geen facturen afgeven zoals de klant dat wenst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mvanderburgt