Klacht: Factuur voor ´Ongefrankeerde´ Pakket

op 15 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een factuur gekregen van 4.07 en die hoort naar mijn idee niet naar mij verzonden te horen. Het gaat hierbij om factuurnummer 20174757185 met klantennummer M07KT8. . Er wordt hierbij aangegeven dat: ´Totale kosten voor verzorgde zendingen die niet eerder zijn gefakturerd.´ Echter is deze zending: 1ZM06T24YZ00019810 gewoon betaald. Hoor hier graag meer over.

Deze factuur moet nietig worden verklaard, dit is al de tweede keer dat ik een factuur krijg welke niet in zijn recht staat. Een verschuldiging is op zijn plaats dacht ik zo.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kunt u ons het betaalbewijs doorsturen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 december 2017 om 08:38 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen betalingsbewijs van u mogen ontvangen. Zonder het betalingsbewijs kunnen wij u niet helpen met het probleem.

Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met onze facturatie afdeling hierover. Het telefoonnummer kunt u linksboven vinden op de factuur.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dynande