Klacht: Factuur voor boek

op 14 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon moest vandaag zijn boeken inleveren.Ale boeken zijn netjes,van 1 boek Nova nask-1 4 vmbo-kgt daarvan heeft de rug van de binnen kant losgelaten van de kaft.ik vertelde mijn zoon dat we dat niet zelf gingen lijmen omdat het dan meer schade zoo aarichten.hij moest het van mij melden.het boek is verder hlemaal in orde en behoeft dus alleen paar druppels boeken lijm!
Maar de inname dame weigerde het boek in te nemen en gaf hem een factuur voor een nieuw boek €48,75!want was haar reactie dit boek kan niet meer als nieuwboek?! naar andere leerling.Alle boeken van de leerlingen van dat jaar zijn toch al gebruikt..dus een gelijmde kaft aan de binnenkant ziet niet eens iemand!
De dame wilde niet mee in mijn verhaal.als ik immers zelf gelijmd had hadden ze niks geweten.dus eerlijkheid wordt niet beloont
Ik moest maar contact zoeken met klanten service van dijk…

Als van dijk als nog boek inneemt en paar druppels lijm aan de rug vanboek doet is deze in september weer gebruiks klaar!En dat onze factuur van €48,75 komt te vervallen
Wil desnoods zelf laten lijmen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 juli 2017 om 09:13 geantwoord

Beste Tiepel,

Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij meedelen dat het betreffende boek “Nova nask-1 4 vmbo-kgt” aan het begin van het schooljaar nieuw is geleverd. Wanneer het boek bij inlevering dan beschadigd is ontvangt u een schaderekening. Uiteraard houden wij er rekening mee dat een boek een jaar gebruikt is, maar schade buiten normale gebruikersschade wordt niet geaccepteerd.
U kunt eventueel het boek aan ons toesturen voor een tweede beoordeling. U zult dan echter, ook wanneer het boek wederom wordt afgekeurd, het boek niet retour ontvangen en wel een schaderekening ontvangen.
Indien u het boek ter tweede beoordeling op wilt sturen dan kan dat naar onderstaand adres:

VanDijk
Postbus 23
8260AA Kampen.

Vriendelijke groet,
^Janet
VanDijk

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tiepel