Mijn Klacht:
Sinds 1 maand bij Vodafone/Hollands Nieuwe en nu gaat het fout. In eerste instantie met het configureren van internet op mijn mobiel ( brief was niet juist ) Factuur klopt ook niet, er wordt 3 euro meer berekend dan het overeengekomen contract. Ben netjes binnen de bundel gebleven en heb zelfs nog beltegoed over. Zelfs de aansluitkosten ( éénmalig bedrag), staan niet vermeld op de online factuur. Bij contact krijg je geen contact. Ook via mail geen enkele reactie op de factuur. Wie heeft soortgelijke ervaringen om te delen evt met als het nodig is, de Geschillencommissie Consumenten?
Gewenste Oplossing:
factuur corrigeren !!! en fatsoenlijk reageren svp

