Klacht: factuur oud bankrekeningnummer

op 14 juni 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb per ongeluk 2 facturen betaald op het oude bankrekening nummer. 1 die begin van dezelfde maan dis overgemaakt is netjes aangekomen. de andere die eind van die maand is overgemaakt is om onbekende redenen niet aangekomen. Zalando beweerd nu dat dit nummer niet meer van hen is. Als dit nummer is opgezegd zou mijn geld binnen 1 dag terug gestort zijn. Het bankrekening nummer zal nooit binnen zeer korte termijn uit gegeven worden aan een nieuwe eigenaar dit ivm automatisch incasso’s . Mijn bank opdracht gegeven om te achterhalen waar dit geld nu is. Zalando weigert een herinnering stop te geven en wil deze factuur uit handen geven.

Ik wil dat Zalado de herinneringen stopt en uitzoekt waar dit geld is gebleven en anders wachten totdat mijn bank contact heeft gelegd met de eigenaar van het bankrekeningnummer en het geld terug is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hdmi