Klacht: Factuur ontvangen zonder levering

op 19 augustus 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bedrijf stuurt op 4 augustus een mail dat mijn bestelling is verstuurd. Met de link in de mail kan ik de zending volgen.
Direct daarop ontvang ik via het bedrijf Afterpay de factuur van Tommy Teleshopping met een betaaltermijn van 14 dagen.
Ik volg de zending via de link van Post.nl en krijg steeds de melding dat het pakket nog niet is aangeleverd door Tommy T.
Op 10 augustus heb ik gebeld met Tommy T om te vragen hoe het zit met de levering. Volgens de telefoniste is het door mij bestelde artikel niet op voorraad en kan dus ook onmogelijk zijn verstuurd. Ze zal zsm uitzoeken hoe het zit.
Diezelfde dag stuur ik Tommy T een mail met daarin een verslagje van het voorgaande en met de mededeling dat ik mijn bestelling wil annuleren en de vraag of ze dit willen melden bij Afterpay, zodat ze de factuur kunnen annuleren.
Tot op vandaag, 13 augustus, geeft de link bij Post.nl nog steeds aan dat het pakket niet is aangeleverd. Van Tommy T heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van 10 augustus. Ook Afterpay laat niets van zich horen.
Intussen ligt er een factuur die formeel gezien uiterlijk 19 augustus door mij moet zijn betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik bericht krijg van Tommy Teleshopping dat mijn bestelling is geannuleerd en dat de betalingsverplichting is vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 19 augustus 2016 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Op 15 augustus heeft u contact gehad met één van onze medewerksters van de klantenservice. Ze heeft u aangegeven uistel aan te vragen voor de betaling. Helaas was uw bestelling gescand zonder dat de bestelling ons magazijn had verlaten. Nogmaals onze excuses.

Inmiddels geeft de track en tarce code van uw bestelling weer dat de bestelling is geweigerd aan de deur. Wanneer wij de zending retour hebben ontvangen en verwerkt wordt de factuur afgemeld bij AfterPay.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door grdv-ezv