Klacht: Factuur hoog mei 2017

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De factuur 20196195056 dd.02-05-2017 is €56.47.
Contract is ca.€ 12,71 p.m.
Na telefonisch onderhoud met Uw factuur afdeling Mevr.Himd op 10-05-2017 is vast komen toestaan
dat er 100 min teveel is telefoonbedrijf. (Dus niets aan tedoen is geantwoord )
Na inspectie van gevoerde telefoon gesprekken opgaaf (KPN)zien wij dat wij op
11-04-2017 om 8.28 uur een telefonische verbinding heeft plaats gevonden van 120 minuten.(2uur)
Wij hebben niet zolang getelefoneerd,dus vermenen wij dat er een technisch/electronisch probleem is ontstaan waaraan wij nu aansprakelijk worden gesteld.

Gewenste Oplossing:

Wij verwachten van KPN mobiel een credit nota van € 43.76 .
Onderzoek naar mogelijke vreemde verbinding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Bastianen of Dhr.Van Reeuwijk