Klacht: factuur € 1000,-

op 19 februari 2018 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze zoon heeft en Iphone met een abonnement van Youfone met plafond van € 10,-.
Bij een installatie van een nieuwe IOS versie wordt er een automatische verificatie sms naar Apple gestuurd ten kosten van € 0,30. Bij onze zoon is dit meer dan 24 uur doorgegaan en is deze uiteindelijk meer dan 3000 keer verstuurd zonder dat hij dat wist. Youfone heeft ons op een gegeven moment gebeld en heeft de telefoon van onze zoon geblokkeerd. In ons geval was er dan al € 1.000,- verbruikt en wij zijn van mening dat Youfone ons niet goed beschermd heeft en dat dit bedrag nooit zo hoog had mogen oplopen. Inmiddels heeft Youfone geprobeerd de factuur te incasseren maar wij hebben de afschrijving teruggedraaid. Inmiddels hebben we een ingebrekestelling liggen van Direct Pay en bedraagt de factuur inmiddels € 1042,98.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als Youfone ons € 900,- crediteert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 februari 2018 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 februari 2018 om 18:17 geantwoord

De klacht is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door A.J. Staal