Klacht: FACTUUR

hOIIK BEN RIA
IK HEB IN FEBRUARIE 2012 EEN ABBONEMENT AFGESLOTEN BIJ TELE 2
KREEG MIJN EERSTE REKENING 17 APRIL 24 APRIL BETAALD
KREEG IK EEN HERINDERING NIET BETAALD ZEGEN HUN
IK BANK AFSCHRIFT GESTUURD WAAR HUN REKEKNING NR OP STAAT ZEGEN ZE WE HEBBEN HET NIET ONTVANGEN NOU SCHIET MIJ MAAR LEK WAAR IS HET GELD DAN ME TELEFOON IK AFGESLOTEN EN ALLES GA GEWOON DOOR MAAR ZE STUREN GEEN FACTUUR
ALS JE ZE EMAIL ZIJN ZE NIET BEREIKBAAR ALLEEN ALS JE EEN ABBONEMENT WIL AFSLUITEN REAGEREN ZE WEL
NU KREEG IK GISTEREN EEN REKENING VAN 151,00 EURO ZE ZIJN GEK DAAR GRTJES RIA

DAT IK GEWOON VANAF MEI ME ABBONEMENT BETAALD EN NIKS EXTRA HUN ZIJN TRAAG

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 juli 2012 om 13:05 geantwoord

Lastig dat er onduidelijkheid is ontstaan over facturen. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Reactie van de melder van de klacht 512888522

5 jaren geleden - Hallo Tele2 er wordt gezegd dat je naar forum kan gaan dat er mensen klaar zitten nou al tachtig keer krijg ik snap u vraag niet probeer het op nieuw probeer het zelf eens uit en dat bellen kost me zoveel geld en krijg steeds het zelfde anwoordt doodziek van nou ik weet niet meer wat ik moet doen . maar ik betaal geen cent meer want de rekening is betaaldt op 17 april en op hun rekening nr Grtjes Ria

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 512888522