Klacht: Factuur

op 27 juli 2020 over Orange in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte, ik ben diep teleurgesteld en vind de communicatie van jullie naar de klant toe alles behalve correct. Ik had een factuur van 399, zoveel. Heb derec contact opgenomen met jullie dit in stukken te mogen betalen 2 juli werd dit toegestaan ,8 juli terug contact moeten opnemen 9 juli terug , omdat het gewoon nooit in orde is gemaakt. 21 juli terug dan hebben ze me gewoon van t kastje naar de muur gestuurd waarop ze me uiteindelijk naar het apparaat hebben doorgestuurd, waar ik een keuze kon opmaken. Dit weekend wel iemand kunnen spreken en die wist me te zeggen , het niet meer in orde te kunnen maken en…. Als je een factuur in stukken afbetaald alles word afgesneden tot het bedrag is betaald !?!?! Dat is 5 keer dat ik hiervoor heb gebeld 5 keer is dit beloofd in orde te zijn. Laatste keer zijn voor 10 sept. Het laatste stuk moeten betaald zijn. Vandaag bericht gekregen dat alles word afgesloten. Ik heb met testaankop contact opgenomen.. vind het straf hoe jullie dit aanpakken

Van niets tevreden. Mijn wifi valt meer weg dan wat anders bij me thuis.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Orange

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Orange nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Senne2014