Klacht: facturen van 0615294552

op 11 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

hallo ik heb al aantal jaar zit ik bij tele2 als mobiel telefonie gebruiker

altijd zijn mijn telefoon rekeningen aan de hoge kant geweest heb ik op zicht geen problemen mee

nu blijf ik de lkaaste manden maar op een verbruik van 200 en 250 euro zitten dat ik ben weg gegaan bij jullie ben voor het testen overgestap op rabo mobiel praipad en ben nu ca 70 tot 100 euro kwijt per maand

ik vind dit erg vreemd hoe dit nou kan mijn bel gebruik is nog steeds als vroeger heel veel ik heb daarom beslotejn om de laaste 2 facturen niet te betalen tot ik een goede oplossing er voor heb gekregen

met een reale oplossing wat ik weet niet waar het mis gaat
maar die rekeningen zijn onterecht

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 juli 2012 om 13:49 geantwoord

Vervelend dat er onduidelijkheid is over facturen. Volgens onze gegevens is hierover nog geen contact opgenomen met de klantenservice, we hebben dus helaas niet de mogelijkheid gehad om dit met de klant na te kijken. Klanten kunnen zelf hun facturen inzien via Rekening Online. Bij vragen over facturen kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we uitleg geven over de facturatie.

Alle klachten die gemeld zijn door poltergeist