Klacht: Facturen sturen terwijl abonnement al opgezegd was

op 05 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds september 2015 heb ik mijn mobiele abonnement opgezegd bij Tele2. Toch willen zij mij graag maandelijks een factuur blijven sturen. Het vervelende is alleen dat de klantenservice mij alleen helpt mijn belminuten op te maken maar het niet snapt of lukt om de facturen te doen stoppen. Zelfs na 8x gebeld te hebben kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik nu echt mijn facturen moest betalen omdat anders er een deurwaarder aan te pas moest komen. Ik heb bewijsstukken ingediend bij het incassobureau en ik won de zaak omdat ik inderdaad de facturen niet moest betalen omdat ik simpelweg geen abonnement meer bij Tele2 had. Toch kreeg ik een week later gewoon weer een factuur van Tele2 en een maand later weer een nieuwe zaak bij het incassobureau. Deze zaak won ik ook. Maar nu heb ik weer een factuur ontvangen van Tele2.
Kunnen jullie, Tele2, stoppen met mij facturen sturen en mij achtervolgen met incassobureaus? Ik hoop dan ook de vergoedingen te ontvangen die jullie mij vorig jaar beloofd hebben.

Graag zou ik willen dat jullie, Tele2, stoppen met facturen sturen en mij achtervolgen met zaken bij het incassobureau. Ook zou ik graag de beloofde reacties willen ontvangen van het escalatiecentrum en de vergoedingen die mij meerdere keren schriftelijk zijn beloofd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lydiainafrika@gmail.com