Klacht: Facturen sturen eigenbijdragen aan overleden persoon

op 18 mei 2016 over CAK in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na diverse telefoontjes aan CAK dat mijn partner is overleden op24 maart. rond 26 april telefonisch doorgegeven maar er blijven facturen op naam binnen komen voor niet geleverde zorg in instelling. Verschrikkelijk irritant

Gewenste Oplossing:

als er een duidelijke uitleg komt hoe en waarom en mogelijke verdere facturen geseponeerd en niet meer verstuurd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 13 juni 2016 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij uitgelegd hoe het kan dat wij facturen hebben verstuurd na het overlijden van de partner van deze klant. Wij hebben geschreven dat het ons spijt dat meneer post voor zijn overleden partner heeft ontvangen. Deze klacht is hiermee opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jeltol