Klacht: Facturen kloppen niet

op 01 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas ben ik genoodzaakt mijn klacht verspreiden ivm. de nalatigheid om op mij te antwoorden. Vanaf 1 juli zijn de prijzen omhoog gegaan. Daar heb ik eerder contact over opgenomen en heb ik een ander contract afgesloten. Echter als ik mijn facturen bekijk, kom ik 30 euro duurder uit i.p.v. ongeveer 5 euro goedkoper. Het bedrag zou worden terugbetaald, maar ik heb nog niets gezien. Ook wist een medewerker niet uit te leggen waarom deze kosten in rekening zijn gebracht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de facturen weer correct zijn, het geld netjes is terugbetaald en een compensatie voor het ongemak van afgelopen maanden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Ploeger