Klacht: Facturen en aanmaningen ontvangen na opzegging abonnement

op 10 oktober 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 30 augustus 2016 eindigde mijn internet en bellen abonnement bij KPN. Hierover had ik een brief ontvangen (zie de bijlage) en daarnaast hield ook het internet signaal op op 30 augustus. De facturen liepen wel gewoon door. Ik heb hierover gebeld en de mevrouw aan de telefoon gaf aan dat er een fout in de administratie was, maar ze kon het probleem niet voor mij oplossen. Ik heb de geïncasseerde facturen met de kosten van na 30 augustus terug laten storten. Nu krijg ik van deze facturen aanmaningen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de facturen 1138908388 en 1141372911 gecrediteerd worden en ik een factuur krijg voor de dagen 26 t/m 30 augustus. Verder wens ik geen nieuwe facturen (of aanmaningen!) te ontvangen. Ik weiger namelijk te betalen voor een dienst die ik niet meer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquibolt