Klacht: Facturen betalen

op 26 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd geleden schoenen besteld en een tshirt met zogenaamde korting. Toen ik de facturen kreeg heb ik ze betaald en zag dat de korting toch niet afgetrokken was.. nu tot daar.. Echter kreeg ik een tijd later een aanmaning dat mijn factuur niet was betaald terwijl ik dus wel meer had betaald dan moest. Na 3 keer bellen en mailen met de klantendienst (en 3 keer alles opnieuw te moeten uiteggen), die alles ging oplossen met de bewijzen die ik had opgezonden, krijg ik nu een tweede aanmaning! Geen reactie meer op mails of dergelijke… Kan hier echt niet meer mee lachen! Nooit koop ik nog via zalando!

Gewenste Oplossing:

Als ik geen aanmaningen meer krijg en reactie krijg dat mijn betaling inderdaad in orde was. Ook had ik graag mijn beloofde korting gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shana1993