Klacht: facturen

op 15 januari 2014 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Delta Nuts 2x gebeld over het niet ontvangen van maandelijkse nota’s en de jaarfactuur. Geen reactie na eerste telefoontje. Nog eens gebeld en kreeg te horen dat er een storing was in het betaalsysteem.Weer geen reactie terug wanneer dat wordt opgelost. Klantenservice nogmaals gebeld op 15 januari over oa aanmaankosten van een andere rekening die te laat was betaald. Kosten waren terecht maar ik wilde meteen aangeven dat ik het bedrag van de niet verstuurde jaarrekening en maandelijkse nota’s dus echt niet in 1x ga betalen. Dat kon ze noteren maar als de rekening binnen komt moet ik zelf weer bellen om een betaalregeling te treffen! Wat een klantenservce zeg…je moet overal steeds achteraan bellen, er wordt vanalles genoteerd maar je wordt nergens over teruggebeld!!!! En aanmaningskosten sturen kunnen ze wel, maar een vergoeding geven voor de niet verstuurde nota’s waardoor administraties niet afgesloten kunnen worden ho maar!! De jaarfactuur weten ze nog steeds niet wanneer die verstuurd gaat worden…lang leve DELTA!!! en de klantenservice die alleen maar aan het woord was en mij niet liet uitpraten hoe de telefoongesprekken wel waren verlopen, alleen toen ik zei of ik ook wat mocht vertellen…. me vervolgens nog afsnauwden”wat zijn we blij met u” ik vind het ongehoord en overweeg ernstig over te stappen.
Ze zouden eens wat minder receptiefeestjes moeten houden en zich wat meer moeten bemoeien met hun factureringsprogramma en klantenservice!!!

dat ze mij bellen om een betalingsvoorstel in termijnen voor de niet verstuurde nota's in plaats van een volledige factuur te sturen en dat je zelf dan maar weer moet bellen om het in termijnen te regelen. Dat kunnen ze zelf toch ook verzinnen!! En geef eens wat info over die jaarfaktuur die maar niet afkomt!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Delta

Heeft op 29 april 2014 om 08:52 geantwoord

Beste,

Wij willen u graag onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij willen u graag bedanken voor uw feedback. Deze nemen we mee in verdere overwegingen.

DELTA N.V.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseSimone