Klacht: Faciliteiten, zwembad

Blom12345 op 11 juli 2020 over Port Zelande in de categorie Horeca

Beste.

Mijn verblijf was in de eerste instantie geboekt in de meivakantie. Helaas vanwege corona uitgesteld.
Momenteel verblijven we dan ook in Port zelande 628 onder de naam blom.

Wat een overzichtelijke bedoeling is het.
Bij de restaurants moet je reserveren, bij het zwembad moet reserveren. Maar alvorens je mag gaan zwemmen wordt je wordt 150 man in ruimte gestopt waar iedereen tegen elkaar staat en vervolgens in het zwembad moet je door het zwembad heen omdat het 1 richting verkeer is..
Wild water baan instandhouden maar in de gamehal mag gewoon 100 hut op mut staan zonder controle?

Mensen begrijpen dat niet..in het zwembad was dan ook geen leuke sfeer vanwege de mopperende mensen wat ik begrijp. Ook het personeel is daardoor geïrriteerd.

Je moet als bezoeker gewoon flink inleveren maar de prijzen zijn het zelfde. 1.5 uur zwemmen..niet altijd kunnen eten..2 uur in de wachtrij bij de fietsen omdat er maar 2 gezinnen binnen mogen.
En waar moet je je afdrogen naar het zwemmen en omkleden? In de plaza?
Er is geen goed plan bedacht beste centerparcs en ik ben dan ook niet tevreden voor de 1400 euro die ik heb betaald voor de week waar ik in zit.

Ik verneem dan ook graag een compensatie voor de problemen die wij onder vinden.

Mvg

Roy blom

Tegemoed koming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Port Zelande

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Port Zelande nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blom12345