Klacht: Fabrieksfout ontvangen en nog steeds geen betaling terug ontvangen!!

op 10 juli 2017 over Phonejunkie in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-05-2017 heb ik een hoesje besteld op phonejunkie.nl Bestelnummer #33410. Ik vond het hoesje er heel mooi uit zien op de site. Toen ik het hoesje ontving was ik echter niet tevreden. Het hoesje zag er namelijk niet uit zoals op de foto. Ik vond dit enorm jammer en stuurde daarom ook een bericht naar phonejunkie met de vraag wat de oplossing hiervoor zou zijn. Ik ontving dezelfde dag nog een bericht terug met de. vraag of ik een foto kon opsturen van het hoesje. Dit had ik ook meteen gedaan. Helaas ontving ik geen bericht terug met een oplossing.
Ik koos er daarom voor om met het retourformulier van de site het hoesje terug te sturen. Ik had de retourkosten betaald en het hoesje netjes in doos weer teruggestuurd met de vraag of mijn geld weer teruggestort kon worden op mijn rekening. (Ik had 19 euro betaald voor het hoesje).
Tot op heden heb ik de betaling niet mogen ontvangen van phonejunkie. Het was al weken geleden dat ik het hoesje terug heb gestuurd. Ik heb hen afgelopen week een mail gestuurd met de vraag of zij mijn geld terug kunnen storten, maar ze negeren mij volkomen. Ik vind dit enorm vervelend omdat ik netjes heb gedaan wat er op de site stond; zodra je niet tevreden bent en je je hoesje terugstuurd krijg je gewoon je geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld teruggestuurd krijg ben ik pas tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Phonejunkie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoesje120