Klacht: Fabrieksfout

op 16 maart 2020 over Shoebaloo in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een schoenen gekocht ( alexander mcqueen ) zat in de binnenkant een naaldje. (Fabrieksfout) . Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze hebben het opgestuurd om te laten maken. Ik moest 2 weken wachten na 2 weken is het gekomen en het was gwn hetzelfde. Ik ben weer teruggegaan nu zeggen ze dat ik nog moet opsturen daar ben ik echt niet mee eens. Ik heb klantenservice gebeld en die personeel was niet klantvriendelijk en ze heeft de telefoon op me gezicht opgehangen..

Gewenste Oplossing:

Andere oplossing (geld terug, tegoedkart of nieuwe schoenen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shoebaloo

Reactie van de melder van de klacht dileek_dilekk

6 maanden geleden - Niet normaal dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shoebaloo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dileek_dilekk