Klacht: Achteraf additionele bezorgkosten in rekening brengen

op 30 juli 2020 over Shoebaloo in de categorie Schoenenwinkels

Gisteren ontving ik een Whatsapp bericht van Stan van der Beek van Shoebaloo, met het verzoek of ik EUR 6,95 aan extra bezorgkosten wil betalen.

Hierop heb ik de bestel details opgezocht en de bezorgkosten bleken onderdeel te zijn van het bestelbedrag en deze zijn betaald bij het plaatsen van de bestelling. Het bedrag bij de bestelling was als volgt opgebouwd:

Prijs: EUR 450,-
Korting voucher 20%: -/- EUR 90,- (promotiecode 20%OFF!
Subtotaal: EUR 360,-
Bezorgkosten: EUR 6,95
Totaal: EUR 366,95

Dit bedrag is ook betaald en afgeschreven via mijn American Express kaart.

Dhr. van der Beek geeft aan dat er toch betaald moet worden, waarbij ik aangegeven heb dat niet te doen aangezien dat dubbel zou zijn. Het kan toch immers niet zo zijn dat ik een product bestel via jullie website met een duidelijke prijs incl. bezorgkosten ( die ook realistisch zijn en de kosten dekken van de bezorging) en dan weken nadat ik het product in mijn bezit heb, ineens te horen krijg dat ik nog eens extra bezorgkosten moet afdragen.
Hierop heb ik jullie algemene leveringsvoorwaarden bekeken en wordt duidelijk gemeld dat er een overeenkomst ontstaat zodra ik de prijs heb geaccepteerd en betaald heb (artikel 5, lid 1 en 2).
Ook staat er dat als de prijs mocht verhogen in de tijd dat er besteld is, de laagste prijs blijft gelden. (artikel 10 lid 3) Hij geeft aan het over te dragen aan een incassobureau, maar dit lijkt me niet de bedoeling.

Het terugtrekken van hun eis tot betaling van extra bezorgkosten van 6,95 (terwijl deze al betaald zijn)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shoebaloo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shoebaloo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erpoot