Klacht: vergoeding zorgverzekering

nmdekker op 18 januari 2012 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een paar nota,s van famed gehad die niet zou zijn betaald,volgens me zorgverzekeraar is het het wel betaald door anderzorg nu dreigen ze met een incassobureau ik heb al verschillende mails en telfoons gedaan naar famed maar er word niet opgereageerd wat kan ik nu het beste doen
vr gr n.dekker

dat ze toegeven dat het wel betaald is en excuus makn waarom het alemaal zo lang duurt

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Fa-Med B.V.

11 jaren geleden - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Helaas waren we toen niet in de gelegenheid om uw klacht te behandelen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door