Klacht: Opgelicht

Gisteren hebben wij via de website Riool Kompaan.nl een monteur aan huis gehad om onze riolering te ontstoppen. De man was van de firma
F.S. Onderhoud en Service te Almere. De man heeft ongeveer 40 minuten gewerkt en bracht 1285.00 in rekening. Wij, herstellende van een zeer ernstige coronabesmetting waren niet wakker genoeg en hebben deze rekening betaald. Pas toen de man al weg was realiseerden we ons dat we waren opgelicht. We zijn toen het internet opgedoken en hebben gecheckt bij de KvK waar het bedrijf zit, op de factuur staat namelijk het adres Omroepweg 11 Almere. Wij zijn daar naar toe gereden maar daar zit een heel ander bedrijf. Later vonden we ook op internet nog meer klachten.
We hebben contact opgenomen met een bedrijf genaamd Riool Service en gevraagd naar hun tarieven, die waren uiteraard van een geheel andere orde. F.S. Service en Onderhoud laat je voordat je goed en wel door hebt wat je tekent een handtekening zetten waarin staat dat je akkoord gaat maar dat is voordat de man kenbaar maakt hoeveel het nu precies allemaal kost.

Wij willen best 285,00 euro betalen voor de het geleverde werk maar willen 1000,00 euro terug. We hebben gebeld met het bedrijf maar krijgen dan een klantenservice bedrijf aan de telefoon, zij geven alleen berichten door.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over F.S.service en Onderhoud

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over F.S.service en Onderhoud nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rioollucht